חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטרקטור בארגז החול

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים הטרקטור בארגז החול של תיאטרון הילדים הישראלי:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

הטרקטור בארגז החול
הטרקטור בארגז החול (צילום:ספריית הפועלים)

הטרקטור בארגז החול היא הצגת ילדים חדשה ומצליחה במיוחד של תיאטרון הילדים הישראלי המביאה עיבוד בימתי מיוחד של שעת סיפור והצגה לספר הילדים הקלאסי והידוע של מאיר שלו. 

"הטרקטור בארגז החול" הוא ספר ילדים שכתב מאיר שלו ואייר יוסי אבולעפיה. הספר מספר על "הדוד אהרון", טרקטוריסט ותיק שנהג שנים רבות באותו הטרקטור. עם הזמן השניים מזדקנים וכבר אינם יכולים לעבוד כמו בעבר. ממנים טרקטוריסט חדש וקונים טרקטורים חדישים יותר. הטרקטור הוותיק מאבד את יעילותו ומובא לגן ילדים כדבר שעשוע.

"הדוד אהרון", למרות גילו, מגיע לטפל בטרקטור בגן הילדים. לבסוף הטרקטור חוזר להיות בעל תועלת כש"הדוד אהרון" מסיע בו את ילדי הגן הביתה ולטיולים. דמותו של "הדוד אהרון" מבוססת על אהרון יצהר, דודו של הסופר. ב-2011 עובד הספר להצגה על ידי התיאטרון הנודד של אסף.

מחיר הכרטיסים: החל מ-65 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה ורבע כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: גילאי 2-6.

איפה קונים כרטיסים להצגה הטרקטור בארגז החול?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה הטרקטור בארגז החול באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה הטרקטור בארגז החול בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של הטרקטור בארגז החול בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה הטרקטור בארגז החול?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!