חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצגות ילדים בשבת הקרובה

הצגות ילדים והופעות

ברוכים הבאים לעמוד הצגות ילדים בשבת שמציג את הרשימה העדכנית ביותר בישראל של כל הצגות הילדים שתוכלו לראות כבר בשבת הקרובה. כמות הצגות הילדים שמציגות בשבת היא גדולה ומגוונת ביותר וכוללת את כל סוגי ההצגות בכל רחבי הארץ. להלן הרשימה המלאה של כל הצגות הילדים שתוכלו לראות בשבת הקרובה בכל הארץ:

הצגות ילדים מומלצות בשבת הקרובה שכדאי להכיר

מתוך רשימת ההצגות המלאה לשבת הקרובה, הנה כמה הצגות מומלצות שכדאי לשים עליהם דגש: הצגת הילדים אבא עושה בושות המבוססת על ספרו של מאיר שלו ומביאה לבמה את עודד פז בתפקיד הראשי, הצגת הילדים הקוסם מארץ עוץ של אשרוב הפקות עם לין אשרוב בתפקיד דורותי, ההצגה כראמל וכראמל 2 הסופר מצליחות של תיאטרון אורנה פורת שמציגות עיבוד לסדרת הטלוויזיה ולספרים המצליחים, או ההצגה זהבה ושלושת הדובים של כוכבת הילדים נתי הגעתי הופעתי.

עוד הצגות מעניינות: קריוס ובקטוס – ההצגה שמחזירה לחיים את החיידקים החמודים לבמה בכיכובו של דובי גל וההצגה המצויינת של התיאטרון שלנו – איה אאוץ אווה שמביאה עיבוד בימתי לספר המצליח.

כל מה שצריך לדעת על הצגות ילדים בשבת הקרובה

הצגות ילדים הן פעילות נפוצה ואהובה על משפחות רבות בישראל, במיוחד בסופי השבוע ובחגים. הצגות ילדים מציעות בידור איכותי ומגוון לילדים בכל הגילאים, עם תכנים חינוכיים ומסרים חיוביים. בשבתות וחגים רבים ממהרים ההורים למצוא הצגה מתאימה לילדיהם כדי להעביר את הזמן בצורה מהנה, לימודית ומשפחתית. הצגות ילדים בשבת הן גם דרך נהדרת להעשיר את עולמם של הילדים בתכנים של תרבות, אמנות ויצירה.

ישנם תיאטראות ילדים רבים הפועלים באופן קבוע בסופי שבוע ומציגים מבחר גדול של הצגות והופעות מקוריות, מחזות זמר ידועים ועיבודים לסיפורי ילדים קלאסיים. הצגות אלו מיועדות לגילאי 3 ומעלה. בנוסף, בהיכלי התרבות ואולמי מופעים שונים מתקיימות הצגות אורח ומופעים לילדים רבים במהלך השבת. לעיתים יש מופעי ילדים בשבת הקרובה המתאימים לפעוטות מתחת לגיל 3.

בבואכם לבחור הצגה מתאימה, חשוב לבדוק את גילאי הילדים שאליהם ההצגה מכוונת. חשוב לוודא שהתוכן ומשך ההצגה מתאימים לגילם וליכולת הריכוז שלהם. כדאי לעיין בביקורות ולקרוא תיאורים על ההצגה מראש.

כמה טיפים לרכישת כרטיסים להופעות ילדים בשבת

רצוי לרכוש את הכרטיסים מראש, כמה שבועות או ימים לפני המופע. בדרך זו תוכלו לבחור את המקומות הטובים ביותר באולם לפי בחירתכם.
אתרי הזמנת כרטיסים באינטרנט מציעים לעיתים מבצעים והנחות מיוחדות לרוכשים מראש.

כדאי גם לבדוק האם יש הנחות מיוחדות למשפחות גדולות או קבוצות. חלק מהמקומות מציעים כרטיס חינם או במחיר מוזל לילד שלישי. לדוגמה ישנן הנחות לאזרחים ותיקים ולילדים עם מוגבלויות. חשוב לברר זאת מראש בעת רכישת הכרטיסים. אפשר גם  למצוא דילים מעניינים באתרים כמו גרופון, אטרקציות ועוד. תוכלו לקנות כרטיסים במחיר זול יותר למופעי תרבות שונים.

בזמן ההצגה עצמה כדאי מאוד להגיע בזמן, עדיף כרבע שעה לפני תחילת המופע כדי למצוא חניה ולהתארגן עם הילדים בנינוחות לפני הכניסה. יש לזכור לכבות טלפונים ניידים במהלך ההצגה על מנת שלא להפריע לשחקנים ולילדים האחרים. חשוב להכין מראש את הילדים לכללי ההתנהגות המקובלים בהצגות – לשבת בשקט, לא לדבר במהלך המופע, לעודד ולמחוא כפיים בסיום.

אחרי ההצגה אפשר לשוחח עם הילדים על התכנים, הדמויות והמסרים שהיו בהצגה. זו הזדמנות טובה ללמידה והפנמה של ערכים חיוביים שונים. שיחה כזו מאפשרת גם לחזק את הקשר ההורי עם הילדים. הצגות ילדים הן פעילות משפחתית מומלצת ושווה לשבתות וחגים. בחירה נבונה של הצגה מתאימה לגיל, רכישת כרטיסים מראש והקפדה על כללי התנהגות בסיסיים יבטיחו לכם ולילדיכם חוויה מהנה, מלמדת ואיכותית. 

אז מה היה לנו כאן?