חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מני ממטרה ההצגה

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים מני ממטרה ההצגה:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

מני ממטרה ההצגה
מני ממטרה ההצגה (צילום: מאיה בוזגלו)

מופע ילדים חדש של מני ממטרה שנחשב לאחד ממופעי הילדים המצליחים בישראל. מני ממטרה שהצליח לכבוש את הילדים ולהיכנס לצמרת כוכבי הילדים בישראל, מציג הצגת ילדים חדשה שמספרת על שכן שונה ומוזר במיוחד שמגיע לשכונה למרות שכולם עליו צוחקים, מצליח בדרכו הייחודית להתחבב על כולם.

יום אחד נפתח שער מסתורי המוביל לממלכה קסומה עם יצורים מוזרים, מני ממטרה מיד נבחר להנהיג ולהציל את כולם מפני דרקו-הנסיך האפל.

את ההצגה כתב יובל שם טוב הלוא הוא יובל המבולבל וביים אבי דור.

מחיר הכרטיסים: 89 ש"ח מחיר אחיד לכל המופעים. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: שעה וחצי כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: גילאי שנתיים ומעלה.

משתתפים: מני ממטרה. מחזה: יובל שם טוב (יובל המבולבל), בימוי: אבי דור

הטריילר של ההצגה מני ממטרה ההצגה

יעודכן בקרוב…

איפה קונים כרטיסים להצגה מני ממטרה ההצגה?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה מני ממטרה ההצגה באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה מני ממטרה ההצגה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של מני ממטרה ההצגה בעמוד הבא.

הצגות נוספות של מני ממטרה

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה מני ממטרה ההצגה?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!