חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספר הג'ונגל ניצחון האור

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים ספר הג'ונגל ניצחון האור עם רוי בוי וענבלי:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

ספר הג'ונגל ניצחון האור
ספר הג'ונגל ניצחון האור (צילום: עדי ברק)

הפקת ענק חדשה בפריסה ארצית בכיכובם של כוכבי הילדים רוי בוי וענבלי – עיבוד חדש לספר הילדים האהוב בכל הזמנים ספר הג'ונגל של רודיארד קיפלינג.

מדובר במחזמר חדש ורב משתתפים המציג הרפתקה סוחפת במעמקי הג'ונגל עם כוכבי הילדים רוי בוי ענבלי בא-לי ועם הדמויות המוכרות מהסיפור: בלו הדב, בגירה הפנתר השחור, חבורת הקופים המשוגעים ושירחאן הנמר.

מחזמר לכל המשפחה חוצה דורות עם שירים מקוריים, רקדנים, בובות, בובנאים וסיפור שאינו נגמר לעולם…

מחיר הכרטיסים: 89 ש"ח מחיר אחיד לכל המופעים. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: שעה וחצי כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: 2-10

משתתפים: רוי בוי, ענבלי בא-לי – ענבל לוי אזואלוס, מרטין אומנסקי, אלון לילייב, ירמי רייך, בר אשתמקר, גילי גבל, רחלי דיודזון, דני מימון, דותן אלעד.

הטריילר של ההצגה ספר הג'ונגל ניצחון האור

איפה קונים כרטיסים להצגה ספר הג'ונגל?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה ספר הג'ונגל ניצחון האור באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה ספר הג'ונגל ניצחון האור בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ספר הג'ונגל ניצחון האור בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה ספר הג'ונגל ניצחון האור?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!