חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברכבת יושבת ארנבת

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "ברכבת יושבת ארנבת" של תיאטרון הילדים הישראלי – הצגת ילדים פופולרית ביותר שמביאה עיבוד בימתי לספר הילדים הידוע של טובה שינברג. בעמוד זה תוכלו למצוא מידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים ברכבת יושבת ארנבת:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
הרצליה היכל בעיר הרצליה 100 כרטיסים
59 69
רכישת כרטיסים 45 דקות
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב – אולם מרתה 77 כרטיסים
69
רכישת כרטיסים 45 דקות
גבעתיים תיאטרון גבעתיים – אולם קטן 84 כרטיסים
69
רכישת כרטיסים 45 דקות
יהוד היכל התרבות מופת יהוד 111 כרטיסים
69
רכישת כרטיסים 45 דקות
ברכבת יושבת ארנבת
ברכבת יושבת ארנבת

אודות ההצגה

ההצגה ברכבת יושבת ארנבת היא הצגת ילדים מצליחה ופופולרית של תיאטרון הילדים הישראלי שמציגה תאריכים בערים רבות בכל רחבי הארץ.

זהו עיבוד בימתי המותאם לילדים המבוסס על הספר הקלאסי של טובה שיינברג המספר על ארנבת, דובון, בובה חמודה בשמלה ורודה וילדה שנוסעים ומטיילים ברכבת, בדרך הם עוברים ליד ים, הר ובית. 

מחיר הכרטיסים: החל מ-59 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כ-45 דקות.

מומלץ לגילאים: גילאי 2-5.

איפה קונים כרטיסים להצגה ברכבת יושבת ארנבת?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה ברכבת יושבת ארנבת באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה ברכבת יושבת ארנבת בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ברכבת יושבת ארנבת בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה ברכבת יושבת ארנבת?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!