חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בת הים הקטנה

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "בת הים הקטנה" של תיאטרון המדיטק שזוכה להצלחה גדולה ברחבי הארץ ומביאה לבמה את הדמות הידועה של בת הים הקטנה בליווי דמויות צבעוניות ושירים ידועים. בעמוד זה תוכלו למצוא מידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים בת הים הקטנה של תיאטרון המדיטק:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
חולון מדיטק חולון 10 כרטיסים
66
רכישת כרטיסים שעה
מדיטק חולון 20 כרטיסים
66
רכישת כרטיסים שעה
בת הים הקטנה
בת הים הקטנה (צילום: ערן לוי)

אודות ההצגה

הצגת הילדים בת הים הקטנה של תיאטרון המדיטק היא הצגת ילדים מצויינת שמביאה את סיפורה של הדמות האגדית בת הים הקטנה לבמה בעיבוד מותאים לילדים וכוללת הרפתקאות, קרבות ומגוון דמויות צבעוניות בליווי שירים מקוריים שנכתבו במיוחד להצגה.

עלילת ההצגה מספרת על ממלכה קסומה מתחת לפני הים, בה מתגוררת בת ים שנמאס לה להיות קטנה. אביה והאחים שלה בטוחים שבני האדם הם יצורים מסוכנים, אבל היא נחושה להוכיח אחרת. היא עולה מעל פני המים ומגלה שם נסיך צעיר שלמרות השוני הגדול, יש ביניהם הרבה במשותף.

בת הים מחליטה לצאת נגד משפחתה ועוטה צורת בת אדם כדי לתת סיכוי לאהבה ולשלום בין העולמות. האם שני הצעירים יצליחו במקום בו המבוגרים נכשלו? 

מחיר הכרטיסים: החל מ-66 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה.

מומלץ לגילאים: מגיל 3 ומעלה.

משתתפים: אדי אלתרמן / גבריאל דמידוב, זוהר בדש, מור חנסון, נועם טל, קרן מור מישורי, קורל קרואני, מעין רחימה.

איפה קונים כרטיסים להצגה בת הים הקטנה?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה בת הים הקטנה באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה בת הים הקטנה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של בת הים הקטנה בעמוד הבא.

הצגות נוספות של תיאטרון המדיטק

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה בת הים הקטנה?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!