חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדייג ודג הזהב

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים הדייג ודג הזהב של קבוצת "התיאטרון שלנו":

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

הדייג ודג הזהב
הדייג ודג הזהב

הצגת הילדים הדייג ודג הזהב היא הצגה מצויינת ומוערכת שמציגה תאריכים רבים ברחבי הארץ. מדובר בעיבוד מוזיקלי של רונן גולדפרב לאגדה הידועה "הדייג ודג הזהב" המספרת את סיפורם של זוג דייגים עניים, השמחים בחלקם, עד אשר דג הדייג את דג הזהב המבטיח למלא כל משאלה תמורת שחרורו.

עלילת ההצגה מתארת זוג נשוי – בעל והאישה, ששאפו להשיג עושר, פאר ורכוש רב. אך הם לא הסתפקו במה שקיבלו ודרשו מדג הזהב שיהפוך למשרתם האישי. בסופו של דבר, הם איבדו את כל מה שצברו וחזרו להיות עניים כשהיו בתחילה. רק אז למד הזוג להסתפק במועט ולשמוח בחלקם. הם ניחמו את עצמם באהבתם זה לזו ובזיכרונות הבודדים שנותרו להם מתקופת העושר הקצרה.

מחיר הכרטיסים: החל מ-51 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה.

מומלץ לגילאים: גילאי 3-8.

שחקנים ומשתתפים

בהשתתפות 4 שחקנים
מחזה ובימוי: רונן גולדפרב פלד
תפאורה: יובל פלד ומאיה מורן מידר
מוסיקה: ליאת פרלוב מאירי
תלבושות: אלה קולסניק
הפקה מוסיקלית: אלדד ירון
כוריאוגרפיה: איריס נייס הדר

איפה קונים כרטיסים להצגה הדייג ודג הזהב?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה הדייג ודג הזהב באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה הדייג ודג הזהב בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של הדייג ודג הזהב בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה הדייג ודג הזהב?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!