חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היפה והחיה – מיכל הקטנה

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים היפה והחיה – מיכל הקטנה:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

היפה והחיה - מיכל הקטנה
היפה והחיה - מיכל הקטנה (אלעד אדמוני)

הסיפור הקלאסי "היפה והחיה" מקבל חיים חדשים בהצגה החדשה של מיכל הקטנה בעיבוד חדש ומודרני בבימויו של אבי דור. 

מדובר בצגה מוזיקלית ע"פ סיפור הילדים האהוב והקלאסי אודות נסיך יפה תואר ומפונק ההופך בכישוף לחיה. כדי לשבור את הכישוף, הוא חייב ללמוד לאהוב. כמה שנים מאוחר יותר בעיירה קטנה לא רחוק משם, בל, צעירה יפה (מיכל הקטנה) יוצאת לחפש את אביה הנעדר ומגיעה לשחרר אותו מהטירה המכושפת, היכן שהנסיך-חיה מחזיק בו כשבוי.

לאחר שבל מתנדבת להחליף את אביה כשבויה, היא מתחילה לגלות כי החיה המפלצתית מסוגל להיות נדיב, מצחיק ומלא חמלה. בל עוזרת לו להיות אדם טוב יותר ולאט לאט הוא מתחיל לחזור לחיים ולהאמין שאולי יש סיכוי לשבור את הכישוף בכוחה של האהבה.

הסיפור היפה והחיהמוכר בעיקר בזכות הסרט של דיסני שיצא לאקרנים בשנת 1991 וזכה להצלחה מסחרית וביקורתית רבה. הוא מגולל את סיפור האהבה בין הנסיך שהופך לחיה עקב כישוף, לבין בל, נערה יפה מהכפר. הסרט זכה בפרס האוסקר עבור השיר המקורי הטוב ביותר והפסקול המקורי הטוב ביותר.

הסרט הופק בידי אולפני וולט דיסני והיה להצלחה המסחרית הגדולה ביותר שלהם באותה התקופה. הוא כלל שילוב של הנפשה ממוחשבת והנפשה ידנית. לאחר הצלחת הסרט, הועלה מחזמר מבוסס עליו בברודוויי, אשר זכה אף הוא להצלחה רבה. כמו כן יצאו מוצרים רבים המבוססים על הסרט.

הסרט נחשב לאחד מסרטי האנימציה הטובים והמצליחים ביותר של דיסני, והשאיר חותם תרבותי ניכר.

מחיר הכרטיסים: 89 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: שעה וחצי כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: 2-8.

משתתפים: מיכל הקטנה, עודד מנסטר, עידן שמעוני, רוז שבת, דין רואס, רחלי דוידזון. דניאל חסין. 

בימוי, מחזה ושירים: אבי דור 
לחנים ועיבוד מוזיקלי: חזי שקד 
עיצוב תלבושות: אלה קולסניק
עיצוב תפאורה: בתיה סגל ומיכאל פיק

הטריילר של ההצגה היפה והחיה - מיכל הקטנה

איפה קונים כרטיסים להצגה היפה והחיה – מיכל הקטנה?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה היפה והחיה – מיכל הקטנה באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה היפה והחיה – מיכל הקטנה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של היפה והחיה – מיכל הקטנה בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה היפה והחיה – מיכל הקטנה?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!