חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקוסם מארץ עוץ (תיאטרון השעה הישראלי)

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "הקוסם מארץ עוץ" של תיאטרון השעה הישראלי שמביא גרסה משלו לסיפור הקלאסי והידוע עם תאריכים רבים בכל רחבי הארץ. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות ארצי של הצגת הילדים הפופולרית הקוסם מארץ עוץ של תיאטרון השעה הישראלי:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
אשדוד המשכן לאמנויות הבמה אשדוד 18 כרטיסים
92
רכישת כרטיסים שעה
גני תקווה מרכז הבמה – אולם אודיטוריום 24 כרטיסים
71
רכישת כרטיסים שעה
רמת גן תיאטרון רמת גן 35 כרטיסים
71
רכישת כרטיסים שעה
הקוסם מארץ עוץ (תיאטרון השעה הישראלי)
הקוסם מארץ עוץ (תיאטרון השעה הישראלי) צילום: עומר שטיין

אודות ההצגה

תיאטרון השעה הישראלי מציג עיבוד לקלאסיקה הידועה של פרנק באום "הקוסם מארץ עוץ". ההצגה מספרת את סיפורם של דורותי, ילדה מתוקה ותמימה וטוטו כלבה האהוב, הנסחפים בעקבות סופת ציקלון לארץ עוץ הרחוקה והקסומה.

דורותי, שכל רצונה הוא לחזור הביתה, פוגשת מכשפה טובה המייעצת לה ללכת אל הקוסם הגדול מעיר הברקת בתקווה שיוכל להגשים את משאלתה לחזור אל משפחתה. הדרך לקוסם הופכת למסע הרפתקאות בארץ פנטזיה.

במהלכה פוגשת דורותי דמויות מצחיקות ומרגשות המבקשות להיעזר ביכולותיו של הקוסם להגשים את משאלות ליבן: קשי – הדחליל החביב וחסר המוח, שכל רצונו הוא לזכות בחכמה. פחי – איש הפח החולם לזכות בלב כדי להרגיש ולאהוב. אריה – האריה הפחדן שמחפש אומץ.

הקוסם מארץ עוץ הוא ספר ילדים מסוגת הפנטזיה, שנכתב על ידי ליימן פרנק באום ויצא לאור בשנת 1900. הספר מספר על דורותי, ילדה יתומה שחיה בחווה בקנזס יחד עם דודתה, דודה וכלבה טוטו. יום אחד מתחוללת סופת טורנדו שעוקרת את בית החווה ממקומו ונושאת אותו יחד עם דורותי וטוטו לארץ עוץ.

שם היא פוגשת את המכשפה הטובה מן הצפון, שאומרת לה שהבית שלה המית את המכשפה הרעה מן המזרח. המכשפה מסבירה לדורותי שהקוסם מארץ עוץ יוכל לעזור לה לחזור הביתה לקנזס. בדרכה אל הקוסם, דורותי פוגשת בדחליל, איש-פח ואריה פחדן, שמצטרפים אליה בתקווה שהקוסם יוכל להגשים את משאלותיהם. יחד הם עוברים הרפתקאות שונות בדרך.

הספר זכה לפופולריות רבה ויצאו לו 13 ספרי המשך נוספים. כמו כן, הסיפור עובד פעמים רבות לקולנוע, לטלוויזיה ולתיאטרון.

מחיר הכרטיסים: החל מ-71 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה.

מומלץ לגילאים: 4-9.

משתתפים: אור משיח, גיא עקיבא, דניאל סבג/ בן אדם, ירדן מרחבי/ סיון קינר קיסינג'ר/ספיר דרמון, מתן שביט, עודד מנסטר, רוית יעקב-כהן.

מחזה: אורלי ישועה ויהונתן שוורצברג
בימוי: משה קפטן
מנהלת הפקה: חמוטל פוסקלינסקי-שחורי
מוזיקה: אביב קורן
פזמונים: אורלי ישועה, יהונתן שוורצברג, אביב קורן
מיקסים: איתי אלטר אולפני אלט
תופים: רן גנז
בס: אופיר בינימינוב
גיטרות: עומר אשר
קלרינטים: תומר עמיקם
הקלטת שירה: אולפני מצלול
קולות: קאסט ההצגה ויובל טריסקר
כוריאוגרפיה: אביחי חכם
עיצוב תפאורה: סבטלנה ברגר
עיצוב תלבושות: טל קילשון
עיצוב תאורה: קרן גרנק

טריילר של ההצגה הקוסם מארץ עוץ (תיאטרון השעה הישראלי)

איפה קונים כרטיסים להצגה הקוסם מארץ עוץ (תיאטרון השעה הישראלי)?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה הקוסם מארץ עוץ (תיאטרון השעה הישראלי) באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה הקוסם מארץ עוץ (תיאטרון השעה הישראלי) בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של הקוסם מארץ עוץ (תיאטרון השעה הישראלי) בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה הקוסם מארץ עוץ (תיאטרון השעה הישראלי)?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!