חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשה בחמישה בלונים

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד הצגת הילדים הותיקה והמצליחה "מעשה בחמישה בלונים" של אשרוב הפקות המביאה לבמה את אחד מספרי הילדים המצליחים ביותר בישראל. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים מעשה בחמישה בלונים:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
הרצליה היכל אמנויות הבמה הרצליה 90 כרטיסים
49 75
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
חולון מרכז שטיינברג חולון 86 כרטיסים
69 79
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב – אולם מאירהוף 43 כרטיסים
69 79
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
באר שבע מרכז צעירים באר שבע 18 כרטיסים
79
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
גני תקווה מרכז הבמה – אולם אודיטוריום 66 כרטיסים
69 79
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
נס ציונה היכל התרבות נס ציונה 60 כרטיסים
69 79
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
תל אביב-יפו מוזיאון ארץ ישראל תל אביב – אודיטוריום קלצ'קין 99 כרטיסים
69 79
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
קיבוץ גבעת ברנר אולם המופעים גבעת ברנר 93 כרטיסים
69 79
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
גבעתיים תיאטרון גבעתיים – אולם גדול 74 כרטיסים
69 79
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
אשקלון היכל התרבות אשקלון 78 כרטיסים
69 79
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
חיפה מרכז קריגר לאמנויות הבמה חיפה 99 כרטיסים
69 79
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות
מעשה בחמישה בלונים
מעשה בחמישה בלונים (צילום: אוריה רון)

אודות ההצגה

הצגת ילדים מצליחה ופופולרית שרצה בהצלחה ברחבי הארץ. מדובר בעיבוד בימתי לספר הילדים הקלאסי "מעשה בחמישה בלונים" של מרים רות. 

מעשה בחמישה בלונים הוא ספר ילדים קלאסי מאת הסופרת מרים רות שיצא לאור בשנת 1974, בליווי איוריה היפים של המאיירת אורה אייל. הספר הפך עם השנים לאחד הטקסטים האהובים והמוכרים ביותר בספרות הילדים בישראל, זכה לפופולריות עצומה ואף קיבל את פרס "אות החיוך" של ארגון יוניצ"ף.

עלילת הספר עוקבת אחרי חמישה ילדים שכל אחד מהם מקבל בתחילה בלון בצבע אחר מאמא של רותי. אולם בהמשך, בזה אחר זה הבלונים מתנפצים מסיבות שונות – הבלון של אורי ננעץ בצמח קוצני, זה של רון התנפח יתר על המידה, הבלון של סיגלית נשרט בטעות בציפורן של החתולה והבלון של רותי עצמה התנפץ כשהיא חיבקה אותו חזק מדי בניסיון כושל להגן עליו. בכל פעם מנחמים הילדים את מי שאיבד את הבלון במילים "זה סוף כל בלון", פרט לאורי שמקבל בלון חלופי.

הבלון האחרון, של הילד אלון, נסחף ברוח החופשייה למרחקים והילדים נאלצים להיפרד ממנו כשהם קוראים לעברו "שלום שלום בלון אדום". בראיון מאוחר יותר הסבירה הסופרת מרים רות כי הבלונים בסיפור מייצגים בעצם את החלומות והשאיפות שלנו שלעיתים מתנפצות ונגדעות באכזריות, אבל תמיד נותר חלום אחד אחרון שממשיך לרחף לעד כמו אותו בלון אדום.

הספר זכה במהלך השנים לעיבודים רבים כגון סרט ילדים מצליח, הצגת ילדים, פרסומת טלוויזיה ואפילו מחווה סאטירית של ראש הממשלה בנאום בכנסת.

מחיר הכרטיסים: החל מ-69 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה ועשר דקות.

מומלץ לגילאים: גילאי 2-7.

משתתפים

עיבוד ובימוי: שיראל חכשורי – אשרוב.
שחקנים: לירון איש האווירון, מורן מלכה/ מור גנות, מאיה אושרי/טל אבישר, ישראל גולדרט/ טל קלייפלד, ברק תמם/אמיר מרציאנו, עמית נחושתן/ מור כהן.
מפיק בפועל: אביב קרביץ 
כיאוגרפיה: מיכל שי 
עיצוב פוסטר: אוריה רון

הטריילר של ההצגה מעשה בחמישה בלונים

יעודכן בקרוב…

איפה קונים כרטיסים להצגה מעשה בחמישה בלונים?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה מעשה בחמישה בלונים באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה מעשה בחמישה בלונים בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של מעשה בחמישה בלונים בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה מעשה בחמישה בלונים?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!

אז מה היה לנו בעמוד?