חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נסיך מצרים (רינת גבאי)

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "נסיך מצרים" בכיכובה של רינת גבאי – אחת מהצגות פסח 2024 הגדולות והמובילות, עם משתתפים רבים ועשרות תאריכים ברחבי הארץ . בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים המצליחה נסיך מצרים עם רינת גבאי:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

נסיך מצרים (רינת גבאי)
נסיך מצרים רינת גבאי (צילום: עדי ברק)

אודות ההצגה

הצגת הילדים נסיך מצרים היא ההצגה של רינת גבאי לכבוד חופשת פסח 2024 ותציג עשרות תאריכים בכל הערים ברחבי המדינה במהלך חודש אפריל ומאי 2024.

מדובר בעיבוד מרענן ומותאם לילדים עד גיל 12 לסיפור יציאת מצרים שמתחיל מהיום בו אחותו של משה רבנו, מרים מצילה אותו מגזירת פרעה ומשיטה אותו בתיבה על פני היאור, דרך הצלתו על ידי בת פרעה  וגידולו בבית הארמון תחת עינה הפקוחה של יועץ המלך, הפרעוני הוותיק ועד להפיכתו לנסיך מצרים לצד פרעה הצעיר.

זוהי הצגה מוסיקלית, קצבית ומקורית בכיכובה של רינת גבאי ולצידה גם השחקנים אביעד בנטוב, גיא פרידמן, שמחה גואטה, אורטל עמר ועוד.

מחיר הכרטיסים: החל מ-69 ש"ח בלבד במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כ-45 דקות.

מומלץ לגילאים: גילאי 3-7.

שחקנים ומשתתפים: רינת גבאי, אביעד בנטוב, גיא פרידמן, שמחה גואטה, אורטל עמר ועוד…

איפה קונים כרטיסים להצגה נסיך מצרים?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה נסיך מצרים באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה נסיך מצרים בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של נסיך מצרים בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה נסיך מצרים?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!