חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיפור המגילה חיפזון וזהירון

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים לפורים 2024 סיפור המגילה עם חיפזון וזהירון:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

סיפור המגילה חיפזון וזהירון
סיפור המגילה חיפזון וזהירון (צילום: רונן אקרמן)

הצגת ילדים חגיגית וצבעונית המבוססת על הסדרה הפופולרית "חיפזון וזהירון". ההצגה עולה על הבמות החל מחודש פברואר 2024, במקביל לחג הפורים. העלילה מתרחשת בשכונה המוכרת של הסדרה, שם מתכוננים חיפזון, זהירון ושאר הדמויות למסיבת פורים. הפעם הם מחליטים להמחיז את סיפור מגילת אסתר עבור האורחים.

צ'יקו השוטר ישחק את המלך אחשוורוש, טישו יהיה ושתי וזהירון יגלם את מרדכי. טופי תשחק את אסתר המלכה וחיפזון באופן מפתיע יקבל את התפקיד הפחות רצוי – המן הרשע. בסוף כמובן הכל מסתדר, השכונה הופכת לשושן הבירה וכולם חוגגים את החג בשמחה רבה.

מדובר בהצגה משפחתית מצחיקה ומהנה המשלבת את עלילת מגילת אסתר עם הדמויות האהובות מהסדרה.

מחיר הכרטיסים: 89 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה וחצי כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: 3-9.

משתתפים: יפעה מימון הר-קט, רונה בקרמן/שירלי לילו, הילית דייטש שני/מיכל פרדיקין, שגיא לוי, מתן קליגר/ מני צור, יובל שטרן.

מפיק ראשי ולחנים: חיים גוזלי
מחזה: מאיה גוזלי 
בימוי: עופר שפריר
עיבודים מוסיקלים: יובב שליט 
כראוגרפיה: גלית בלחסן 
תלבושות: אלה קולסניק 
הפקה בפועל: תמר אברהם 
עיצוב תפאורה: בתיה סגל ומיכאל פיק 
צילום סטילס: רונן אקרמן

הטריילר של ההצגה סיפור המגילה חיפזון וזהירון

איפה קונים כרטיסים להצגה סיפור המגילה חיפזון וזהירון?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה סיפור המגילה חיפזון וזהירון באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה סיפור המגילה חיפזון וזהירון בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של סיפור המגילה חיפזון וזהירון בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה סיפור המגילה חיפזון וזהירון?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!