חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספר הג'ונגל 2024 (המחזמר המקורי חוזר)

מחזמר ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד המחזמר "ספר הג'ונגל 2024" –  המחזמר המיתולוגי שרץ בהצלחה רבה בשנות ה-90 עם מעל 250 הופעות, ועתה חוזר לבמות עם הקאסט המקורי בהפקה חדשה ומושקעת בבימויו של חנוך לוין. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כגון רכישת כרטיסים, מידע על שחקנים ומשתתפים, תקציר עלילת ההצגה, ביקורות ולוח הצגות עדכני.

המחזמר טרם עלה לבמות. בקרוב נציג כאן לוח הופעות עדכני ל-2024.

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

ספר הג'ונגל 2024 (המחזמר המקורי של חנוך לוין חוזר לבמות)
ספר הג'ונגל 2024 (המחזמר המקורי של חנוך לוין חוזר לבמות)

אודות המחזמר

המחזמר "ספר הג'ונגל" המיתולוגי שיצא בישראל בשנות ה-90 בבימויו של חנוך לוין חוזר לבמות ב-2024 בהפקה חדשה ומושקעת שתכלול את מרבית חברי הקאסט המקורי כמו טוביה צפיר, ששי קשת ואחרים ויבוים אף הוא בידי חנוך לוין.

השחקן בתפקיד הראשי (שבזמנו היה תום אבני) לא ידוע בשלב זה ויפורסם בשלבים מאוחרים יותר כשתיפתח מכירת הכרטיסים. המחזמר צפוי להציג תאריכים רבים בכל רחבי הארץ במהלך 2024. ספר הג'ונגל גרסת 2024 יישאר נאמן למקור אך יבוים בהשראת מופעי הברודווי ויכלול גם אקרובטים, רקדנים ומשתתפים רבים.

המחזמר הישראלי "ספר הג'ונגל" מבוסס על ספרו של רודיארד קיפלינג ובוים על ידי חנוך רוזן, נכתב בידי אפרים סידון והולחן על ידי מירון מינסטר ואריאל זילבר.

המחזמר עוקב אחר סיפורו של מוגלי, תינוק שננטש בג'ונגל ומאומץ על ידי להקת זאבים. הוא גדל בג'ונגל עם חבריו החיות כמו באלו הדוב ובגירה הפנתר, אך עם שובו של הנמר האכזר שירחן, מוגלי נאלץ להתמודד עם סכנות רבות. לאחר הרפתקאות רבות הוא מבין שהג'ונגל מסוכן מדי עבורו, ועוזב לכפר בני האדם עם ילדה בשם באנה.

המחזמר הוצג לראשונה בשנת 1996, זכה להצלחה גדולה והועלה במשך שנים רבות. בין השחקנים שלקחו בו חלק לאורך השנים: טוביה צפיר, ששי קשת, אלי דנקר, אבי יפה ועוד רבים אחרים.

מחיר הכרטיסים: טרם פורסם.

משך זמן ההצגה: יפורסם בקרוב..

מומלץ לגילאים: יפורסם בקרוב..

שחקנים משתתפים: טוביה צפיר, ששי קשת, אבי יפה, אלי דנקר, יוסי טולדו, פיני קדרון ועוד.

בהשתתפות אקרובטים ורקדנים.

בימוי: חנוך לוין.

איפה קונים כרטיסים למחזמר ספר הג'ונגל 2024?

יפורסם בקרוב…

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים למחזמר ספר הג'ונגל 2024?

יפורסם בקרוב…