חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האגדה על מולאן

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "האגדה על מולאן" מבית תיאטרון אורנה פורת שמביא גרסה בימתית חדשה ומרעננת לסרט המצליח של דיסני בהשתתפות שחקנים רבים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות ארצי של הצגת הילדים הפופולרית של תיאטרון אורנה פורת האגדה על מולאן:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מוזיאון תל-אביב לאמנות – אולם אסיא 31 כרטיסים
81
רכישת כרטיסים שעה, כולל הפסקה
מוזיאון תל-אביב לאמנות – אולם אסיא 17 כרטיסים
81
רכישת כרטיסים שעה, כולל הפסקה
האגדה על מולאן
האגדה על מולאן (צילום: כפיר בולוטין)

אודות ההצגה

ההצגה האגדה של מולאן היא אחת ההצגות הבכירות ווהפופולריות ביותר של תיאטרון אורנה פורת לילדים וזוכה להצלחה רבה בקופות ובביקורות ברשת. זוהי הצגה רבת משתתפים עם מוזיקה מקורית ומחזה המותאם לילדים בגילאים 6 עד 12.

מדובר בעיבוד בימתי להצגת ילדים של הלהיט הקולנועי של דיסני "מולאן" המספר על נערה סינית שמוכיחה לאומה שלמה שנשים יכולות להיות לוחמות ומנהיגות בדיוק כמו הגברים. 

ההצגה "האגדה של מולאן" מספרת את סיפורה המרתק של נערה אמיצה ונחושה בשם מולאן, המתרחש על רקע פלישת ההונים לסין העתיקה. כאשר הקיסר מכריז על גיוס כללי שלפיו כל משפחה חייבת לשלוח גבר אחד לשרת בצבא, מולאן מבינה שאביה הזקן והחולה לא יוכל לעמוד במטלה. בלי לחשוב פעמיים, היא מחליטה להתחזות לגבר ולהתגייס במקומו, מתוך רצון להגן על כבוד משפחתה ולהציל את אביה.

מרגע זה מתחילה שרשרת של הרפתקאות מסעירות ועוצרות נשימה. מולאן נאלצת להתמודד עם אתגרים פיזיים ונפשיים כבדים בחיי הצבא, אך בזכות נחישותה, אומץ ליבה ויצירתיותה היא מצליחה לא רק לשרוד אלא אף לבלוט. לאורך הדרך היא חווה רגעי ניצחון מפוארים לצד חשיפות משפילות של זהותה האמיתית.

המחזה שוזר את סיפורה האישי של מולאן עם ההקשר התרבותי והחברתי הסיני, כפי שמשתקף באמירה החוזרת של הדמויות "ככה זה בסין". אולם דווקא דרך ערעור המוסכמות וההתגברות על הקשיים, מולאן לא רק מוכיחה את עצמה כלוחמת אמיצה, אלא גם מצליחה להוביל את עמה כולו לניצחון על הפולשים ההוניים, ובכך הופכת לגיבורה לאומית.

בסופו של דבר, מולאן זוכה לא רק בהערכה והכרה שלהן היא ראויה, אלא גם מוצאת אהבה אמיתית. סיפורה הוא מופת לכוחם של רוח האדם והתמדה, ומהווה השראה לכל מי שנדרש להילחם על זהותו ולממש את ה פוטנציאל שלו.

מחיר הכרטיסים: החל מ-81 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה.

מומלץ לגילאים: 6-12.

משתתפים: דון לני גבאי/טלי אידיסיס, שלום שמואלוב/ איתמר שרון, ליאור חקון/ טל דנינו, רני אלון/ יוסף אלון, תום אפלבאום/יגאל ברנר, אור משיח/ דביר מזי"א, איתי שלו/ אליאור כהן/ ניב מזרחי, עומר זימרי/דורון ישינסקי, ליאור זוהר.

מחזה ובימוי: צביה הוברמן
מילות השירים: גיל צרנוביץ
מוזיקה מקורית: ליאור רונן
כוריאוגרפיה: קים גורדון
תפאורה: שני טור
תלבושות, מסכות ובובות: לימור הרשקו
וידאו: נמרוד צין
תאורה: מאיר אלון
שפה ודיבור: מרגלית גז
אבזרים: נרקיס אלבה
ע' במאי: אסף פרידמן

טריילר של ההצגה אלוף העולם

איפה קונים כרטיסים להצגה האגדה על מולאן?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה האגדה על מולאן באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של האגדה על מולאן בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה האגדה על מולאן?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!