חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצגות ילדים - תיאטרון אורנה פורת

להלן לוח הצגות ומופעי ילדים של תיאטרון אורנה פורת להצגות ילדים:

תיאטרון אונה פורת לילדים ולנוער הוא התיאטרון הרפרטוארי הוותיק ביותר בישראל המיועד לקהל ילדים ונוער. הוא הוקם ב-1970 על ידי השחקנית וכלת פרס ישראל אורנה פורת, יחד עם שר החינוך דאז יגאל אלון ז"ל.

במהלך 50 שנות קיומו הועלו בתיאטרון מאות הפקות ברמה אמנותית גבוהה. המטרה המרכזית של התיאטרון היא לחשוף את כל ילדי ישראל לאמנות התיאטרון ולהקנות להם ערכים אמנותיים, הומניים, לאומיים ואוניברסליים באמצעות המפגש עם היצירה.

התיאטרון הוא מוסד ללא כוונת רווח, והכנסותיו משמשות למימון פעילותו וקידום מטרותיו. הוא נתמך על ידי משרד החינוך ועיריית תל אביב-יפו.

לאורך השנים טיפח התיאטרון רפרטואר מגוון ואיכותי של הצגות ילדים ונוער. מדי שנה מועלות כ-20 הפקות חדשות מול קהל של כ-400 אלף צופים ברחבי הארץ.

בנוסף להופעות באולמות תיאטרון, מקיים התיאטרון פעילות חינוכית בבתי הספר הכוללת ימי תיאטרון, מפגשים, הכנות לצפייה וסדנאות. המטרה היא לחשוף את הדור הצעיר לתיאטרון איכותי ובכך להשפיע ולהעשיר את עולמם.

בתחילה פעל התיאטרון באולם על שם ירון ירושלמי במרכז סוזן דלל. ב-2011 עבר לבניין "אהל שם" ברחוב בלפור בתל אביב. ב-2010 יזם התיאטרון את פסטיבל "ירון – עולם של תיאטרון", המתקיים בפורים וכולל הצגות בכורה, סדנאות ומפגשי סופרים. ב-2010 מונו רן גואטה למנכ"ל וגיל צרנוביץ למנהל אמנותי. ב-2019 מונו דוד קיגלר למנכ"ל ויפעת ית"ח רון למנהלת אמנותית. כיום נמצאים משרדי התיאטרון ברחוב המסגר בתל אביב.

           

כרטיסים והנחות להצגות ילדים

מומלץ להיכנס לאתר הבא שמציע הנחות וכרטיסים מוזלים לכל הצגות ומופעי הילדים כולל מבצעים משפחתיים, 1+1 ועוד.