חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיטר פן (תיאטרון הקאמרי)

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים הפופולרית פיטר פן של תיאטרון אורנה פורת ותיאטרון הקאמרי:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 37 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה ורבע
תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 37 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה ורבע
פיטר פן הקאמרי תיאטרון אורנה פורת
פיטר פן הקאמרי ןתיאטרון אורנה פורת (צילום: ינאי יחיאל)

ההצגה פיטר פן של תיאטרון הקאמרי ותיאטרון אורנה פורת היא אחת מהצגות הילדים האיכותיות והמצליחות בישראל וזוכה להצלחה רבה בקרב הקהל ובקרב המבקרים שהעניקו לה ביקורות מצויינות.

הקאמרי ותיאטרון אורנה פורת העלו גרסה מושקעת ורבת משתתפים בכיכובם של שחקני תיאטרון מהמובילים בישראל כמו אלון סנדלר, מיה לנדסמן ועוד, ומציגים עיבוד מוצלח במיוחד לפיטר פן לפי מחזה של שירילי דשא ורועי שגב. ההצגה מתאימה לילדים עד גיל 12.

פיטר פן הוא דמות בדיונית שנוצרה על ידי הסופר הסקוטי ג'יימס מתיו ברי. בסיפור המקורי הא מתואר כילד צעיר, אנוכי, מלא-חיים ומרדן, שמסוגל לעוף ולא מעוניין לגדול לעולם. פיטר פן מבלה את תקופת ילדותו הבלתי נגמרת באי המיתולוגי של "ארץ לעולם-לא", כמנהיג של "הילדים האבודים". באי ישנם פיות, שודדי ים, בנות ים, אינדיאנים, ולעיתים גם ילדים רגילים שפיטר פן מביא מכדור הארץ.

פיטר פן הפך לסמל תרבותי המסמל נעורים ואסקפיזם. בנוסף לשתי היצירות המקוריות של ברי שעוסקות בהרפתקאותיו של פיטר פן, לאורך השנים הדמות כיכבה במגוון סרטים, סדרות טלוויזיה, מחזות, ספרים, ומוצרים נלווים – הן עיבודים ליצירות של ברי והן סיפורי המשך לסיפורים המקוריים.

בגרהה החדשה של הקאמרי ותיאטרון אורנה פורת מביאים היוצרים הרפתקה מוזיקלית, ססגונית, פרועה ומפתיעה, למבוגרים שגדלו על הסיפור ולילדים שעדיין לא מכירים אותו.

מחיר הכרטיסים: החל מ-99 ש"ח בלבד במחיר מיוחד במקום 220 ש"ח באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה ורבע.

מומלץ לגילאים: 5-12.

משתתפים: אלון סנדלר, מיה לנדסמן/יעלי רוזנבליט, עופרי ביטרמן, אלעד אטרקצ'י, נדב נייטס/גלעד מרחבי, ערן מור/גיא רוזן, נעם ברט, שון מונגוזה, מני גרוס.

מחזה: שירילי דשא ורועי שגב
בימוי: גלעד קמחי
מוזיקה: אמיר לקנר
תפאורה: ערן עצמון
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
תאורה: נדב ברנע
וידאו: ניתאי שלם וסיון פרסלר
בובנאית: רוני וגנר
ע. במאי: הני ישעיהו

איפה קונים כרטיסים להצגה פיטר פן (תיאטרון הקאמרי)?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה פיטר פן (תיאטרון הקאמרי) ויש באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה פיטר פן (תיאטרון הקאמרי) בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של פיטר פן (תיאטרון הקאמרי) בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה פיטר פן (תיאטרון הקאמרי)?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!