חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טביעת האצבע של אייל

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות ארצי של הצגת הילדים הפופולרית טביעת האצבע של אייל של תיאטרון אורנה פורת:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מוזיאון תל-אביב לאמנות – אולם רקאנטי 39 כרטיסים
71
רכישת כרטיסים שעה
טביעת האצבע של אייל
טביעת האצבע של אייל (צילום: כפיר בולוטין)

הצגת ילדים איכותית מבית תיאטרון אורנה פורת. ההצגה עוסקת בחברות ושיתוף פעולה בין ילדים ובין היתר גם על התמודדות עם שינויים ושייכות.

עלילת ההצגה מספרת על איל, שמאוד רוצה להשתתף במופע לכבוד פתיחת גן השעשועים החדש בשכונה אליה עבר לא מזמן. כדי להיות חלק מהמופע החגיגי איל צריך להגיד במה הוא טוב…  אבל איל עוד לא יודע מהו הכשרון המיוחד שלו בעזרת חבר משעשע הוא יוצא למסע קסום בדמיון בסופו, מגלה איל, מהי טביעת האצבע המיוחדת רק לו.

הצגה מוזיקלית, רגישה ומעצימה, מלאת דמיון וצבע, על חברות ושיתוף פעולה בין ילדים, על התמודדות עם שינויים ושייכות ועל ההבנה שלכל אחד מאתנו יש טביעת אצבע מיוחדת משלו.

מחיר הכרטיסים: החל מ-71 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה.

מומלץ לגילאים: 4-7.

משתתפים

מוזיקה: ליאור רונן
עיצוב תפאורה: אדם קלר
עיצוב תלבושות: לימור הרשקו
וידאו-ארט: עידן קין שמיר
שפה ודיבור: מרגלית גז
אבזרים: נרקיס אלבה
מחזה: עדינה חיימיס
מילות השירים: נועם חורב
בימוי: עידן עמית

טריילר של ההצגה טביעת האצבע של אייל

איפה קונים כרטיסים להצגה טביעת האצבע של אייל?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה טביעת האצבע של אייל באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה טביעת האצבע של אייל בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של טביעת האצבע של אייל בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה טביעת האצבע של אייל?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!