חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחסן השטוזים של דתיה

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "מחסן השטוזים של דתיה" של תיאטרון אורנה פורת – אחת מהצגות הילדים המומלצות והמצליחות בישראל. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים מחסן השטוזים של דתיה:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

מחסן השטוזים של דתיה
מחסן השטוזים של דתיה (אייל לנדסמן)

אודות ההצגה

הצגת ילדים מוזיקלית, מצחיקה ומשעשעת המבוססת על שיריה הידועים והאהובים של המשוררת דתיה בן דור. ההצגה, שנכתבה על ידי בן דור עצמה ובוימה על ידי יאקי מחרז, מספרת על מפגש בין שליח פיצה תמים לבין חבורת "שטוזים" שמלמדים אותו לדבר שטויות בחרוזים.

ההצגה כוללת שפע של שירים מוכרים כמו "ארץ ישראל שלי", "מי שטוב לו ושמח" ו"כך נולד הצבע", בליווי מוזיקלי עשיר ומגוון. זו הצגה מהנה ומשעשעת הן לילדים והן למבוגרים.

ההצגה היא אחד הלהיטים הגדולים של תיאטרון אורנה פורת. בין היתר  בגלל המחזה שבן דור עצמה כתבה ובגלל חומרי הגלם המשובחים שמהם מורכבת ההצגה עם משחקי המילים של דתיה בן דור המשולבים בשיריה האהובים והמוכרים לכל הילדים, וגם בזכות הבימוי שליאקי מחרז.

בין השירים שתוכלו לשמוע בהצגה: "אבל אני תמיד נשאר אני", "ארץ ישראל שלי", "מי שטוב לו ושמח", "כך נולד הצבע" ועוד.

מחיר הכרטיסים: החל מ-71 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה.

מומלץ לגילאים: 3-6.

משתתפים: הילה זהרור / אור אילן / רוני שובל / לורן סביר, אלי גלפרין / דניאל סבג / עודד גוגנהיים, אבישי סנדר, מיכל ברנד.

מחזה, שירים ולחנים: דתיה בן דור
בימוי: יאקי מחרז
תפאורה ותלבושות: טליה אוטולנגי
ניהול והפקה מוסיקלית: אלדד ירון
תאורה: מישה צ'רנייבסקי ואינה מלקין
כוריאוגרפיה: דניאלה מיכאלי
אביזרים: עינת שלזינגר

לטריילר של ההצגה מחסן השטוזים של דתיה

איפה קונים כרטיסים להצגה מחסן השטוזים של דתיה?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה מחסן השטוזים של דתיה באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה מחסן השטוזים של דתיה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה מחסן השטוזים של דתיה בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה מחסן השטוזים של דתיה?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!