חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קופיקו חוגג 70

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "קופיקו חוגג 70" – הצגה חדשה שחוגגת 70 שנים לקוף המפורסם ביותר בישראל שכבש את לבבות הילדים בכל העשורים האחרונים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים קופיקו חוגג 70:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
אשדוד המשכן לאמנויות הבמה אשדוד 17 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
גני תקווה מרכז הבמה – אולם אודיטוריום 20 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
נהריה היכל התרבות נהריה 30 כרטיסים
75 85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
כפר סבא היכל התרבות כפר סבא – בית יד לבנים 58 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
קופיקו חוגג 70
קופיקו חוגג 70 (צילום:תמר בורנשטיין לזר)

אודות ההצגה

הקוף הידוע מספריה של תמר בורנשטיין – לזר קופיקו חוגג 70 שנים ויוצא להצגת ילדים חדשה בעיבוד חדש, מוזיקלי וצבעוני שלוקח את הילדים למסע בין הספרים האהובים של הקוף השובב במדינה.

קופיקו היא סדרת ספרי ילדים פופולרית מאת תמר בורנשטיין-לזר המספרת על קופיקו, קוף שובב הגר עם משפחה ישראלית. הסדרה החלה ב-1951 עם סיפור קצר ב"דבר לילדים" ומאז נכתבו יותר מ-165 ספרים על דמותו של קופיקו.

הספרים זכו לפופולריות רבה אך גם לביקורות על רמת הכתיבה. הם עובדו להצגות תיאטרון, סדרת טלוויזיה, סרט קולנוע ומוצרים שיווקיים רבים כמו צעצועים ומחברות. במקביל נכתבה גם סדרת ספרים על צ'יפופו, בן דודו של קופיקו, קוף בלש הנודד בעולם ועוזר לילדים.

מחיר הכרטיסים: 85 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה וחצי כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: 2-8.

משתתפים: קופיקו.

כתיבה ובימוי: הילה ואלון שלגל 
הפקה מוזיקלית: חזי שקד
זכויות יוצרים: נגה בורנשטיין לזר 

הטריילר של ההצגה קופיקו חוגג 70

יעודכן בקרוב…

איפה קונים כרטיסים להצגה קופיקו חוגג 70?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה קופיקו חוגג 70 באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה קופיקו חוגג 70 בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה קופיקו חוגג 70 בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה קופיקו חוגג 70?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!