חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המסע אל הקסם הגדול בעולם (לירון איש האווירון וללוש)

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד הצגה הילדים "המסע אל הקסם הגדול בעולם" – הצגה חדשה של שני כוכבי הילדים המצליחים לירון איש האווירון וללוש המביאים עיבוד בימתי היישר מהמסך לבמות ברחבי הארץ.

בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים שצריך לדעת על המחזמר החדש כולל פרטים על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים, רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים, לוח הצגות ארצי ועדכני ועוד.

נתחיל עם לוח הצגות עדכני של ההצגה המסע אל הקסם הגדול בעולם ברחבי הארץ:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע.הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
אשקלון מתנ"ס וולדנברג אשקלון 171 כרטיסים
35
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
יישוב עשרת אולם עשרת 124 כרטיסים
51 75
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
נס ציונה משכן הפיס נס ציונה המועד בוטל שעה וחצי, כולל הפסקה
המסע אל הקסם הגדול בעולם (לירון איש האווירון וללוש)
המסע אל הקסם הגדול בעולם (לירון איש האווירון וללוש) צילום: אביב קרביץ

אודות ההצגה

המסע אל הקסם הגדול בעולם היא הצגה החדשה המחברת בין שני כוכבי ילדים ידועים ומצליחים בישראל – לירון איש האווירון וללוש. יחד הם מציגים מסע מוזיקלי וחינוכי המתאים לילדים בגילאי 3-8 בליווי רקדנים ושחקנים נוספים.

עלילת ההצגה מתרחשת ביער נסתר, שם מתגוררת הקוסמת איזבלה. היא שואפת להפוך לקוסמת הטובה ביותר בעולם, ולשם כך היא זקוקה לתיבה המכילה את הקסם הגדול ביותר, שקיים רק אחד ממנו. הקסם הזה מעניק כוח מיוחד לכל מי שמחזיק בו. איזבלה אינה יכולה לצאת מביתה כדי לחפש את התיבה בעצמה. לכן, היא משתמשת בכוחות הקסם שלה כדי להביא את לירון וללוש, שני גיבורי הסיפור, אל היער הנסתר במטרה שימצאו עבורה את התיבה הייחודית.

לירון וללוש יוצאים למסע מופלא ביער, שם הם פוגשים דמויות יוצאות דופן, חווים הפתעות רבות ונחשפים לקסמים מדהימים. לאורך המסע, הם לומדים שהקסם האמיתי הגדול ביותר טמון בתוכם – בכוח הפנימי ובאמונה בעצמם. ללוש ולירון, יחד עם הילדים שצופים בהצגה, מגלים את המסר המרכזי של הסיפור: הכוח האמיתי נמצא בתוך כל אחד ואחת מאיתנו, והאמונה בעצמנו היא הקסם הגדול ביותר.

את המחזה כתב לירון דר בבימוי של שיראל אשרוב חכשורי ועם פזמונים מאת אלדד ירון. מדובר בהצגה מצליחה ומבוקשת מאוד ולכן כדאי להזמין ולשריין כרטיסים מראש.

מחיר הכרטיסים: החל מ-51 ש"ח בלבד. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא העובד באופן רשמי עם ההפקה.

משך זמן ההצגה: כשעה וחצי כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: גילאי 3-8.

שחקנים ומשתתפים: לירון איש האווירון, ללוש, מורן מלכה ועוד רקדניות ושחקנים

מחזה: לירון דר
בימוי: שיראל אשרוב חכשורי
ניהול הפקה, שיווק ובוקינג: אביב קרביץ
פזמונים: אלדד ירון
לחנים: אסי טל, אלמוג טבקה
תלבושות: דני בר שי
תלבושות: אלה קולסניק, אנה שקד ודני בר 
אריזה גרפית: יהב ברמי 
קרדיט צילום: לירז מנדל, טלי סטודיו "רגע מתוק"

איפה קונים כרטיסים להצגה המסע אל הקסם הגדול בעולם?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה המסע אל הקסם הגדול בעולם באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה המסע אל הקסם הגדול בעולם בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה המסע אל הקסם הגדול בעולם?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!

אז מה היה לנו בעמוד?