חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפיל שרצה להיות הכי

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "הפיל שרצה להיות הכי" של תיאטרון הנדנדה המציגה גרסה בימתית קלילה ומהנה לילדים של ספר הילדים הידוע של פאול קור. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים הפיל שרצה להיות הכי:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
כפר סבא היכל התרבות כפר סבא – בית יד לבנים 39 כרטיסים
76
רכישת כרטיסים שעה
מודיעין היכל התרבות מודיעין מכבים רעות 21 כרטיסים
75
רכישת כרטיסים שעה
חיפה מרכז קריגר לאמנויות הבמה חיפה 98 כרטיסים
76
רכישת כרטיסים שעה
הרצליה היכל אמנויות הבמה הרצליה 84 כרטיסים
76
רכישת כרטיסים שעה
הפיל שרצה להיות הכי
הפיל שרצה להיות הכי (צילום: פאול קור)

אודות ההצגה

הצגת הילדים הפיל שרצה להיות הכי בתיאטרון הנדנדה, המבוססת על ספר הילדים הידוע של פאול קור, היא אחת מהצגות הילדים הותיקות והאיכותיות בישראל ומציגה תאריכים רבים ברחבי הארץ. 

מדובר בהצגת ילדים המבוססת על סיפור מאת הסופר המפורסם פאול קור, יוצר רבי המכר "כספיון", "הילד שאהב את הירח" ועוד. הסיפור עוקב אחר פיל עצוב שלא היה מרוצה מצבעו האפור והמשעמם. הוא יצא למסע כדי להפוך לצבעוני ומיוחד יותר. בתחילת המסע הוא פוגש ציפור צבעונית שעוזרת לו לאסוף צבעים – אדום מהחיפושית, ירוק ממר דשא ועוד צבעים מהפרחים.

הפיל מאושר מהפיכתו לצבעוני, אבל השמחה קצרה כשחבריו מתחילים לצחוק עליו וחושבים שהוא נראה כמו ליצן קרקס. אך בסופו של דבר, הוא מבין שהצבע אינו העיקר וש"מה רע בצבע האפור, זהו צבעם של הפילים, להם הוא בדיוק מתאים".

ההצגה עוסקת בקבלה העצמית של הילד, בחיפוש אחר זהותו הייחודית ובזכות הפרט להיות שונה. בסיום לומד הגיבור הפיל לקבל את עצמו כמות שהוא.

מחיר הכרטיסים: החל מ-75 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה.

מומלץ לגילאים: 2-6.

משתתפים: לירן קנטרוביץ, רפי רותם/ איתמר שרון, רוז שבת, ויטה בראשי / מירב פלג.

עפ"י הספר שצייר וסיפר פאול קור
מחזה ופזמונים: איילה קורקוס
בימוי: אבי מלכה
תלבושות: אלה קולסניק
עיצוב תפאורה: אבי פחימה
כוראוגרפיה: לאה אברהם

הטריילר של ההצגה הפיל שרצה להיות הכי

יעודכן בקרוב…

איפה קונים כרטיסים להצגה הפיל שרצה להיות הכי?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה הפיל שרצה להיות הכי באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה הפיל שרצה להיות הכי בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של הפיל שרצה להיות הכי בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה הפיל שרצה להיות הכי?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!