חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סבתא בישלה דייסה

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה המצליחה והותיקה "סבתא בישלה דייסה" של תיאטרון הנדנדה שמציג הצגה מוזיקלית ומושקעת בבימויו של עידן עמית. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים סבתא בישלה דייסה:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
קיבוץ גבעת ברנר אולם המופעים גבעת ברנר 70 כרטיסים
81
רכישת כרטיסים שעה
הרצליה היכל אמנויות הבמה הרצליה 68 כרטיסים
81
רכישת כרטיסים שעה
סבתא בישלה דייסה
סבתא בישלה דייסה (צילום: ארנון שטרן)

אודות ההצגה

הצגת הילדים סבתא בישלה דייסה של תיאטרון הנדנדה, היא הצגת ילדים פופולרית ומצליחה מאוד בישראל שרצה בהצלחה רבה בשנים האחרונות ומציגה תאריכים רבים בכל רחבי הארץ. 

מדובר בהצגה מוזיקלית מקורית לילדים שעוסקת במפגש בין הדורות. הסיפור מתמקד ביהונתן הקטן שנוסע לבלות סוף שבוע אצל סבתא שרה. יהונתן מכור למסכים וכמעט שלא מכיר משחקי ילדות. כשנגמרת הבטרייה באייפד שלו, יהונתן פותח בטעות את ארון הצעצועים הישן של סבתא ופוגש את שמחה – בובת קסם מיוחדת שהיא "קואוצ'רית לאושר". שמחה לוקחת את יהונתן למסע קסום בגינה, שם היא מלמדת אותו שירים ומשחקי ילדות ישנים כמו "עשר אצבעות", "ידיים למעלה" ועוד.

יהונתן מתחבר לשמחה ולומד להעריך ולאהוב את משחקי העבר, בעוד שמחה לומדת על העולם המודרני. המפגש בין הדורות יוצר חיבור מרגש ומצחיק. ההצגה כוללת מגוון שירים קלאסיים אהובים, בליווי תלבושות ואביזרים צבעוניים. זאת הצגה אינטראקטיבית המושכת את הילדים מהקהל להשתתף ומעניקה מחווה לשירי ומשחקי הילדות הנצחיים תוך יצירת גישור בין הדורות.

מחיר הכרטיסים: 81 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה.

מומלץ לגילאים: 2-6.

משתתפים: שרון שחל, עמרי רוטברד, דותן עמרני, דלית דוד, אור ברכה-וצר.

במאי: עידן עמית
מוזיקה: חגי אלקיים
עיצוב תפאורה: בתיה סגל ומיכאל פיק
עיצוב תלבושות: אלה קולסניק
כוראוגרפיה: יוסף אלון

איפה קונים כרטיסים להצגה סבתא בישלה דייסה?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה סבתא בישלה דייסה באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה סבתא בישלה דייסה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של סבתא בישלה דייסה בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה סבתא בישלה דייסה?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!