חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עוץ לי גוץ לי (הקאמרי)

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים הפופולרית עוץ לי גוץ לי של תיאטרון הקאמרי:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 33 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 37 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 37 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 37 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
עוץ לי גוץ לי הקאמרי
עוץ לי גוץ לי הקאמרי (צילום: כפיר בולוטין)

הצגת הילדים של תיאטרון הקאמרי עוץ לי גוץ לי מחזירה לחיים את העיבוד העברי הקלאסי שיצר אברהם שלונסקי לאגדת העם הידועה ע"פ גרסת ההצגה המקורית של יוסי יזרעאלי.

הצגת הילדים "עוץ לי גוץ לי" מבוססת על אגדת האחים גרים "רומפלשטילצכן". המחזה נכתב במקור בשנת 1965 על ידי אברהם שלונסקי, שהפך את הסיפור להומוריסטי ולא אפל כמו במקור.

ההצגה הועלתה לראשונה בתיאטרון הקאמרי בבימויו של יוסי יזרעאלי, שהפך אותה למחזמר עם לחנים של דובי זלצר. השתתפו בה שחקנים ידועים כמו אריק לביא, שושיק שני ועוד. המחזמר זכה להצלחה גדולה, עם למעלה מ-200 אלף צופים ברחבי הארץ.

ההצגה חודשה מספר פעמים במשך השנים בבימויים שונים ובהשתתפות שחקנים מפורסמים. הבימוי והמוזיקה נשארו נאמנים למקור, עם הטקסט הגבוה והמורכב של שלונסקי. גם הפקות החידוש זכו להצלחה רבה, וההצגה נחשבת לקלאסיקה של התיאטרון הישראלי.

עלילת ההצגה מספרת על טוחן עני שמנסה בכל כוחו להשיא את בתו למלך, ולשם כך מספר לו שביכולתה להפוך קש לזהב. מאחר ומצבה הכלכלי של הממלכה בכי רע, המלך כולא את בת הטוחן בחדר ודורש ממנה לממש את יכולותיה ולהפוך ערימות של קש לחוטי זהב. שדון קטן נחלץ לעזרתה תמורת תשורות קטנות, אך משלא נותר לה מה לתת לו – הוא דורש ממנה את בנה בכורה לכשייוולד. כשנולד התינוק, השדון מסכים לוותר רק אם תצליח לנחש את שמו.

מחיר הכרטיסים: החל מ-99 ש"ח לאדם במחיר מיוחד במקום 155 ש"ח באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעתיים כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: 3 ומעלה.

משתתפים: רמי ברוך/ערן מור, נדב נייטס/גלעד שמואלי, אלון סנדלר/דוד בילנקה, אלי גורנשטיין/שמחה ברבירו, ירדן ניקפהמה/נוי הלפרין, איה שבא/נעמה שטרית, עירית קפלן/כנרת לימוני, שהם שיינר/דודו ניב, טל וייס/עופרי ביטרמן.

מאת: אברהם שלונסקי
מוסיקה: דובי זלצר
בימוי: ארז שפריר עפ רוני פינקוביץ זל 
תפאורה ותלבושות: רות דר
עיבודים: ערן דינור
ניהול מוסיקלי ועיבודים: נדב רובינשטיין
תאורה: אורי מורג עפ פליס רוס
תנועה: ארז שפריר

איפה קונים כרטיסים להצגה עוץ לי גוץ לי?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה עוץ לי גוץ לי באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה עוץ לי גוץ לי בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של עוץ לי גוץ לי בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה עוץ לי גוץ לי?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!