חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עמי ותמי

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד הצגת הילדים "עמי ותמי בבית הממתקים" – הצגת ילדים מצליחה של קבוצת התיאטרון שלנו שמביאה עיבוד חדש ומקורי לסיפור הידוע של האחים גרים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות, מידע על השחקנים והמשתתפים, גילאים מומלצים ועוד.

להלן לוח הצגות ארצי של הצגת הילדים עמי ותמי בבית הממתקים:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
גבעתיים תיאטרון גבעתיים – אולם גדול 82 כרטיסים
81
רכישת כרטיסים שעה
עמי ותמי בבית הממתקים
עמי ותמי בבית הממתקים (צילום: עדי שרעבי)

אודות ההצגה

ההצגה עמי ותמי בבית הממתקים של קבוצת התיאטרון שלנו מציגה עיבוד חדש לאגדה הידועה של האחים גרים הנזל וגרטל שהייתה אגדה אפלה במקורה אבל הפכה עם השנים לאגדת הילדים ותורגמה לעברית כעמי ותמי.

בעיבוד החדש של עמי ותמי של התיאטרון שלנו, המכשפה היא דמות סימפטית וכריזמתית ולמעשה, הצופים הצעירים יראו את כל הסיפור מנקודת המבט שלה. את ההצגה, יצר, כתב ובים רונן גולדפרב עם לחנים וניהול המוזיקלי של ליאת פרלוב מאירי.

מדובר בהצגה מצליחה ביותר בעולם הצגות הילדים הישראלי כשהיא מצליחה להביא מסרים חיוביים וחינוכיים לילדים. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מחיר הכרטיסים: החל מ-81 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה.

מומלץ לגילאים: גילאי 3-8.

משתתפים: סיון קינר/ פולי סלונים, ציון אשכנזי/ גיא ברכה, אורן כהן, מעין ויינשטוק/ נטע בר רפאל, תום עוזיאל / תום אידלסון.

מחזה ובימוי: רונן גולדפרב פלד
ע. במאי: נטע הבר
לחנים וניהול מוסיקלי: ליאת פרלוב מאירי
תפאורה: שי אלקיים -"סט אפ"
תלבושות: אלה קולסניק
כוריאוגרפיה: מאיה אמיתי
עיבודים והפקה מוסיקלית: אלדד ירון

איפה קונים כרטיסים להצגה עמי ותמי בבית הממתקים?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגת הילדים עמי ותמי בבית הממתקים באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה עמי ותמי בבית הממתקים בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של עמי ותמי בבית הממתקים בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגת הילדים עמי ותמי בבית הממתקים?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!