חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האריה שאהב תות – מיקי

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים של מיקי האריה שאהב תות:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
קיבוץ גבעת ברנר אולם המופעים גבעת ברנר 43 כרטיסים
89
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
יבנה היכל התרבות יבנה 8 כרטיסים
89
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
קרית מוצקין היכל התיאטרון קריית מוצקין 57 כרטיסים
89
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
נתניה היכל התרבות העירוני נתניה – האודיטוריום 31 כרטיסים
89
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
האריה שאהב תות - מיקי
האריה שאהב תות - מיקי (צילום: עדי ברק)

ספר הילדים הקלאסי "האריה שאהב תות" זוכה לעיבוד להצגת ילדים ייחודי של כוכבת הילדים מיקי והפך מהר מאוד לאחת מהצגות הילדים המצליחות בישראל. 

מדובר בעיבוד חדש, מודרני ואיכותי לרב המכר שכתבה תרצה אתר. לסיפור האהוב והפופלארי מצטרפת כוכבת הילדים של ישראל – מיקי בחיפושים אחר תות ולצידה סבא נתי (נתן נתנזון), ליאור דטאוקר, שחקנים ורקדנים בהצגה צבעונית, מצחיקה וכובשת את לב ההורים והילדים כאחד.

הספר "האריה שאהב תות" נכתב על ידי הסופרת והמשוררת הישראלית תרצה אתר, ופורסם לראשונה ב-1971 כחלק מספרה "יעל מטיילת". ב-2003 יצא הסיפור כספר נפרד עם איורים של הצייר דני קרמן.

הסיפור מספר על אריה שרוצה לאכול רק תותים, למרות שביער שלו אין תותים. כשילדים מטיילים ביער עם תות, האריה מבקש לטעום אבל הילדים בורחים מפחד. האריה מוצא את התיק עם התותים שהשאירו מאחור ואוכל את כל התותים, אך מגלה שהוא לא אוהב אותם. מאותו יום הוא אוכל בשמחה את האוכל שאמו מכינה לו.

הסיפור מצביע על העקשנות כתכונה חשובה אצל ילדים, ושצריך לתת להם להתנסות וללמוד בעצמם מה נכון עבורם. יש ביקורת שהספר מחנך לקונפורמיות בסופו. הספר עובד להצגות ילדים שונות בישראל.

מחיר הכרטיסים: 89 ש"ח מחיר אחיד לכל המופעים. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: שעה וחצי כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: 2-6.

משתתפים: מיקי.

מחזה: עידן עמית ומיקי מוכתר
בימוי: עידן עמית
ניהול מוסיקלי: חזי שקד

הטריילר של ההצגה האריה שאהב תות עם מיקי

יעודכן בקרוב…

איפה קונים כרטיסים להצגה האריה שאהב תות עם מיקי?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה האריה שאהב תות עם מיקי באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה האריה שאהב תות עם מיקי בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של האריה שאהב תות – מיקי בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה האריה שאהב תות עם מיקי?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!