חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבית של יעל עם מיקי

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים של מיקי הבית של יעל:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

הבית של יעל - מיקי
הבית של יעל - מיקי (אושר פשינסקי, רויטל עיני חלבה)

כוכבת הילדים מיקי מעלה עיבוד חדש לספר הילדים הקאלסי והידוע של מרים רות "הבית של יעל". ההצגה עברה עיבוד מותאם לילדים המשלבת הומור ומסרים חינוכיים בסגנונה האישי והייחודי של אחת מכוכבות הילדים המצליחות ביותר בישראל – מיקי (מיכל מוכתר).

הספר הבית של יעל, שנכתב על ידי מרים רות ואויר על ידי אורה אייל, יצא לאור ב-1977 בהוצאת ספרית פועלים. הוא הפך לאחד מספרי הילדים האהובים והנמכרים ביותר בישראל, עם עשרות מהדורות. הסיפור הפשוט מבטא עצמאות של ילדה קטנה, מעודד דמיון ובחירה אישית.

הסיפור מספר אודות יעל, ילדה קטנה, מחליטה שהיא רוצה בית משלה. היא מנסה קודם את סל הכבסים של אמא, אבל הוא צר מדי. אז היא מנסה לגור מתחת לשולחן, עד שמוסרת המפה. לבסוף היא יוצאת החוצה ומוצאת ארגז שמתאים לה. אבל שני בחורים מעמיסים אותה בטעות על טרקטור, לא יודעים שיש שם ילדה. בסוף אמא מוצאת אותה והבחורים נותנים לה את הארגז במתנה, והיא מקבלת סוף סוף בית משלה.

מחיר הכרטיסים: 89 ש"ח מחיר אחיד לכל המופעים. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: שעה וחצי כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: גילאי שנתיים ומעלה.

משתתפים: מיקי.

הטריילר של ההצגה הבית של יעל עם מיקי

יעודכן בקרוב…

איפה קונים כרטיסים להצגה הבית של יעל עם מיקי?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה הבית של יעל עם מיקי באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה הבית של יעל עם מיקי בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של הבית של יעל עם מיקי בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה הבית של יעל עם מיקי?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!