חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלגיה ושבעת הגמדים – מיקי

הצגת ילדים

כרטיסים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של הצגת הילדים של מיקי שלגיה ושבעת הגמדים:

אתר Children Theatre אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Children Theatre אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

שלגיה ושבעת הגמדים - מיקי
שלגיה ושבעת הגמדים - מיקי (עדי ברק)

כוכבת הילדים מיקי נכנסת לנעליה של שלגיה בהצגת הילדים החדשה שלה "שלגיה ושבעת הגמדים" שנכתבה ובוימה ע"י נתן דטנר עם לחנים של משה דץ ופזמונים מאת סמדר שיר.

מדובר בהצגה חדשה ומושקעת המביאה לבמה את הסיפור המיתולוגי של האחים גרים כשבהצגה שלגיה שהיא לא רק בחורה טובה, יפה ואמיצה. השלגיה של מיקי היא גם פלפלית, חכמה, מצחיקה ויודעת לעמוד על דעותיה המוצקות.

היא מבינה היטב שמראות לא נועדו בשביל להתפעל כל היום מהיופי של עצמך, אלא לכל היותר בשביל לעשות פרצופים מצחיקים. והיא גם יודעת ששום מלכה אינה יכולה להוציא צו המורה על נתניה להיות מכוערים – כי יופי זה דבר שנולדים איתו ולכל אדם יש את היופי שלו. הסיפור הקלאסי של האחים גרים הופך למופע מלא בהומור, בצחוק, בשירים ובריקודים.

סיפור שלגיה המקורי הוא אגדה מוכרת שלוקטה ופורסמה על ידי האחים גרים ב-1812. הסיפור מספר על נסיכה יפה בשם שלגיה שאמה החורגת, המלכה, מקנאת ביופיה ומנסה להרוג אותה.

שלגיה מוצאת מקלט אצל שבעה גמדים טובי לב בביתם שביער. המלכה מנסה שלוש פעמים להרוג את שלגיה אך נכשלת, עד שבפעם השלישית היא מצליחה להרעיל אותה בעזרת תפוח. הגמדים שמים את שלגיה בארון זכוכית ולבסוף נסיך מוצא אותה, מתאהב ונושא אותה לאישה.

הסיפור זכה לפופולריות רבה, עובד לסרטים, מחזות וגרסאות שונות בשפות רבות. הוא נחקר רבות גם מנקודת מבט מגדרית וחברתית.

מחיר הכרטיסים: 89 ש"ח מחיר אחיד לכל המופעים. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: שעה וחצי כולל הפסקה.

מומלץ לגילאים: 2-7.

משתתפים: מיקי.

עיבוד ובימוי: נתן דטנר
לחנים: משה דץ
פזמונים: סמדר שיר

הטריילר של ההצגה שלגיה ושבעת הגמדים עם מיקי

יעודכן בקרוב…

איפה קונים כרטיסים להצגה שלגיה ושבעת הגמדים עם מיקי?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה שלגיה ושבעת הגמדים עם מיקי באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים לכל התאריכים של ההצגה שלגיה ושבעת הגמדים עם מיקי בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של שלגיה ושבעת הגמדים – מיקי בעמוד הבא.

עוד הצגות ילדים מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה הבית של יעל עם מיקי?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות ולהצגות ילדים. לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של רכישה משפחתית מוזלת או מבצעי כרטיס 1+1. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!